Vart tog våren vägen??



Mitt hus i annan vit skrud.....




Mitt äppelträd har fått lite vitt puder över sig...



Hej!
I morse vaknade jag av att Patrik sa " lyssna! hör du fåglarna?" Klockan var kvart i sex och mitt fönster i sovrummet var lite öppet och man kunde höra fåglarna kvittra!!!! Det var en sådan underbar känsla att ligga där i sängen och höra detta undebara läte. Jag fick jordens vårkänslor!! Vad hände sen då??? Jo det började att snöa!!?? Nämen...varför nu? jajaja det är i alla fall lite vackert att titta på det vita.

Idag har jag hyrt Sex and the city....ska äta färdigmat och mysa i soffan till filmen. Patrik tränar fotboll (i snöyra!!) och kommer först vid 21.00 så då tar jag en solotjejkväll!! Tror inte att patrik uppskattar den filmen lika bra som jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0