sommarlängtan!!

Just nu när regnet fullkomligt öser ner får jag en sådan längtan till sommaren och mitt härliga Smarholmen. Det har blivit mitt paradis. Det är ca 6 km från mitt hus och det är bara så underbart. Jag och Patrik fick lyckan och nöjet att var där i somras under de 2 veckorna då der var smäckvarmt. Jag har aldrig varit så brun som då.

Vattnet är kanonfint och man kan finna avskilda klipplatser...helt gudomligt. Har man barn med sig kan man vara på sanden, långgrunt för de små och krabbfiske.Där var vi när syster yster vmed familj var på besök. Här kommer lite inspirationsbilder och ett hopp...för sommaren kommer snart....stå ut med det gråa.....












Visst får man lite sol i magen av dessa bilder??  kram kram

Kommentarer
Postat av: jannike

Vilka fina kort....jag längtar oxå till sommaren.

Puss på dig!

2009-03-04 @ 10:01:24
URL: http://jannikedj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0