Torsdag 19/2

Just nu känns det som om alla har mycket att göra....även jag befinner mig där. Så bloggandet halkar lätt efter, hm!! Jag har även  noterat att mina bloggande vänner känner samma. KOM IGEN !!!! Vi tar det när vi hinner!!!!!

I morse gick jag upp halv sex GÄSP  zzzzzzz för det var lite som skulle fixas. Gry och Nora ska åka skriskor hela dagen med skolan så det var matsäcksjobb som hägrade denna arla morgonstund!! Makaroner, köttbuller, kokt korv, mackor, morotsstavar , varm saft, kall saft , varm oboy, bullar och kakor.....pust vad många moment det blev!!!! Stressig morgon men nu känns det skönt.

I kväll börjar Grys dans..spännande! Deras danstränare Jennifer är så otroligt duktig och inspirerande. Gry har verkligen utvecklats i dansen. Jag är jätteimponerad av hennes sätt att dansa och att memorera alla steg. WOW!

Har inga direkta planer inför helgen men funderar på att bjuda hem någon vänninna på god mat och dryck. Patrik har sina barn denna helg så vi träffas nog inte. Fast man vet inte....någon stund brukar han komma loss. Vi är ju så kära så vi fångar varje sekund och möjlighet...om det dyket upp.

Nu längtar jag hem för att avsluta den andra delen av Stieg Larsson triologi " flickan som lekte med elden". Den är hysteriskt spännade.

Kramizzzzz U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0