tillbakablick!!!!!!

Då har jag lyckats föra över lite bilder från mobilen....min kollega hjälpte mig att föra samman mobilen med nya datan...Tack Johan!
Jag blir så varm i hjärtat att se bilder på barnen och syrran och Ljusdal. Så är det väl för er alla....sin familj och släkt och hembygd värmer ända in i själen. Jag tror att det värmer extra för mig som inte har syster, mamma bästa vänninnor nära mig. Jag saknar dem hela tiden. Men tro nu inte att jag överväger att flytta "hem"..nänä jag trivs så oerhört bra här "hemma "i Vallda också. Om ca ett halvår har jag bott lika länge här som i Ljusdal......ja ni fattar vad tiden går!!

Idag blev jag stolt över Filip, han hade kämpat och gjort alla läxor på den frivilliga timmen i skolan...han har fattat!!! Gör så mycket som möjligt i skolan så kan man ha fritid när man kommer hem!!!! YES YES säger jag. Det var bara spanskan kvar..claro claro!! Men den gick som en dans. Jag tycker spanska är superkul, för jag har ju läst det på gymnasiet och dessutom höjde jag upp betyget på komvux för ca 8 år sedan. Sedan har den kunskapen legat i träda....och nu får jag ju ett gyllene tillfälle att repetera!! Bueno

Dags för lte bilder annars tröttnar ni på mitt tjööööt!!



Första dagen i Ljusdal i syrrans nya soffa.....syskonmys!!



5 kusiner på 1 dyna i Kajevall!!!! Visst ser det underbart ut??



God jul!! Bilden talar för sig själv!!


Här var vi på annandagsbandy!! jordskredsseger!!!



En kväll med mina bästa vänninnor!! Ann-Sophie Och Jannike. Den kvällen går till historien. Aldrig har jag trott att man kan få sådan urusel service på en restaurang....jag berättar det en annan gång för nu måste jag sova för jag ska upp tidigt i morgon för att åka på utbildning i Varberg!!

natti natt där ute!!//Ulriiiiika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0