SPORTLOV



Ska köpa lite vårtecken till fönsterbrädan idag!!




Första dagen på sportlovet....ahhh härligt!! Jag sitter i mitt goooa nattlinne och har avnjutit en lång väldigt lång frukost. Barne leker med varandra och peppar peppar de är sams!! Vi ska bara ta det lugnt hela dagen, ev. bio eller hyra film på eftermiddagen. I morgon blir det biblioteket. Vi har ett sådant fint och mysigt kulturhus här med ett barnvänligt bibliotek. Mina barn älskar att vara där....och mamma oxå!!!!





Såg Beck i går...jag tycker mycket om svensksa serier, och Beck är ju så kuslig spännande.....ja filmen  alltså!!!






en liten bild på min nyinköpta lampskärm!!


Nä nu ska jag in i duschen och vända!!/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0