söndag kväll!!

Jaha så har den helgen runnit förbi!! Måndag i morgon och en arbetsvecka framför sig. Jag har haft en väldigt lugn helg. Barnen har haft kompisar och varit väldigt nöjda med det så jag har fått gyllene tillfälle att både ta hand om stryktvätten och plöja en bra bit i sista delen av triologin. Den är så sjuuukt spännande!! Strykningen var ju mindre spännande om man säger så.

Filip har haft kompisar hela helgen och lanat. Kul men samtidigt lite jobbigt....jag menar ett herrans liv som störde min nattsömn ..men men jag överlevde. Filips kompis mamma tittade spontant förbi här på lördagkvällen vilket var supertrevligt. Vi drack vin och satte igång och tjöööötade ända fram till klockan 01.30. helt underbar kvinna!! Kul med nya bekantskaper...och dessutom en väldigt bra granne!

Nu sover alla barnen, otroligt....även Filip. Filip behöver alla timmar han kan få eftersom sömnen blev lite drabbad i helgen, hm. Nora gjorde mig tårögd när vi sa godnatt för hon tillade "jag har världens bästa mamma som man kan ha i hela universum, jag har världens bästa mamma och pappa"  Ni förstår att mitt hjärta blev alldeles varmt och jag fick mycket solsken i magen. Jag älskar mina barns egenskaper,  alla 3 har sin egen starka personlighet. och de är alla så olika varandra i det.Med det säger jag godnatt. I morgon kommer Patrik , då är det "vår "vecka. Alltid lika behaligt och härligt!!

Kommentarer
Postat av: jannike

Hej gumman!! Längesen vi pratade....saknar dig!! men jag följer bloggen i alla fall(när du nu hinner uppdatera den).Jag har varit lite dålig på det själv men tiden räcker inte riktigt till alla gånger,ja du vet ju hur det är.Ihelgen kommer pappa så vi ska ha lite myspys med morfar och om 2 veckor drar Annsofie & jag till Sthlm....very nice! Ha en riktigt härlig helg och hälsa barnen & Patrik.Kramiz

2009-02-27 @ 08:11:03
URL: http://jannikedj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0