Melodifestivaldags!!

Hej!
Idag väckte Nora mig klockan 07.10.....pust! Då gick jag med ner till tv:n och fick nöjet eller läs behovet att somna om, zzzzzzzzzzzzzzz Tack!! KLockan 08.15 blev jag pigg och kaffesugen. Gick till köket och slog på "ring så spelar vi" på radion och tyckte allt var mysigt!! Läste Kungsbackaposten lysnnade på Lisa och njöt av nybryggda bönor! Jag älskar lördagmorgon. Friden var slut halv tio för då var det dans för nora och sedan började jag jobba på Evanette. Min kärlek Patrik kom ner och hjälpte mig med barnen.Tack för att du alltid ställer upp!!

Gry har åkt med sin pappa på melodifestivalen. Hon planerade med mig vilka kläder hon skulle ha osv. Det är stort för henne det här, lilla gumman min ,hoppas hon njuter av showen. Ska bli spännande att höra hennes åsikter när hon kommer hem sen.

Jag och Nora har satt på oss nattlinnnen, poppat popcorn tagit ner täcket i soffan och ska nu strax njuta av melodifestivalen på tv. Filip har kompis här och de lanar för fullt!!





Puss Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0