Inspirerande dag!

I dag har jag varit på utbildning i Varberg igen. Jag älskar det! Jag träffar så många inspirerande människor och bra föreläsare. Jag blir ännu mer sugen på mitt yrke som pedagog. Jag tycker det är så viktigt med kompetensutbildning...det drar med sig förutom ny kunskap en enorm energikick till sitt uppdrag! Jag har redan fått massor med innovativa idéer!! Ska bara landa lite först innan ,,,,,,,,,,,,,,,,:)

Min Patrik ville äta lunch med mig i morgon...supermysigt, men då passade ej våra tider...så det funkade inte, snyft!! Sånt gör man alldeles för lite med sin käresta...äter lunch alltså!!


En liten symbolisk bild till min kärlek.....eller som Mona på jobbet säger "bananen"....hihihih

Just nu spelar Filip på datan ska snart typ nu säga åt honom att sluta, för jag behöver komma i säng. Även om dagen har varit kanon så är min hjärna proppfull med intryck och har loggta ut.

Kramizzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0