fredag kväll

Efter en dag på jobbet (Evanette) ....där jag sålt massor av bh är jag rätt trött. Jag och Patrik har sett på spåret, skovlan och de edsvurna...ätit onytttig pizza och druckit gott rött vin. Nu känner man sig liksom nöjd och trött! I morgon ska vi sova länge, frukost på säng osv osv. På kvällen ska vi hem till min vänninna Låtta från Skellefteå, som bor här i GBG. Jag och Låtta arbetade tillsammans på mitt första jobb i Gbg, centralens gatukök!!!!!Kommer du ihåg Låtta ??? Guuud vad kul vi hade! Fredagarkvällar efter jobbet , ca 23.00 dammade vi av våra svarta polyesterbyxor med pressveck från potatismos och gatukökssull fräschade upp oss så gott vi kunde och drog till avenyn....till det populära stället..vad hette det nu? Idag är det Park Lane. I alla fall så var det stans hetaste. Vi 2 norrländskor hajade nog inte trycket på att komma inpå det haket, för vi traskade bara förbi alla.....Låtta i lovikavantar...dessutom! och vi hade inte åldern inne heller! Vi kom alltid in och hade görskoj. Så i morgon blir det nog många härliga skratt och lite glimtar av melodifestivalen....från Skellefteå!!

natti natt//Ulrika


Kommentarer
Postat av: gunsan

Vad bra du gör det som jobbar å jobbar å jobbar!

Puss å kram

2009-02-16 @ 17:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0