Fredag ......härligt!!!!!

I kväll ska jag äta middag med Patrik, hans mamma och Patriks halvsystrar. Jag ska göra maten!! Det blir en het kycklingrätt med chli och mango chutney. Den rätten åt jag hos Lotta och Göran för 2 veckor sedan, gott gott!! Recept kommer!! Lördagen ska vi bara vara hemma och njuta av varandra och ledighten och melodifestivalen. Jag ska köpa massor av ved och elda i kakelugnen. Jag har bestämt att lördagen ska bli njutardagen med god mat, gott vin, brasa, böcker, tv och massor av kramar. Mina älskade kids har en härlig helg i Danmark  på ett badpalats med sin pappa. Då jag vet att de har det bra så kopplar mammarollen av och jag blir lugn inombords.

Trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0