400 sidor klara!!

Idag har jag klämt romanen "Män som hatar kvinnor" av  Stieg Larsson. Jag vet att många där ute redan har läst hela triologin....men jag har banne mig inte haft tid. Men nu var det ju sportlov för fröken Björk. Jag blev helt fast. Jag sträckläste den på 1 1/2 dag. Jag stekte pannkakor åt barnen och läste, jag läste hela dagen. Som tur var hade  barnen att göra hela dagen...nästan i alla fall. Gry frågade mig med en konstig min "läser du på toaletten?" när hon fann mig sittande väldigt länge där på det .
Filip sover hos sin kompis "krall" . De ska lana hela natten. Gry har sin kompis Amanda här över natten....och mamma har sin Patrik här över natten!!!!!hihihihi.
I morgon och på fredag ska jag jobba på Evanette och sälja underkläder. Barnen  ska till sin pappa och vara där till måndag. Så denna helg ska vigas åt extraarbete och samkväm med Patrik och förhoppningsvis andra delen i triologin...

//hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0