TILLBAKA EFTER LÅÅÅNGT SOMMARLOV!!

Nu är jag här igen !! det har varit ett långt uppehåll från bloggandet och från datorn överhuvudtaget! Väldigt skönt att inte vara online eller uppkopplad hela tiden!
Men nu när skolorna börjat igen och hösten står och väntar utanför dörren så känns det kul att blogga igen.

i morgon börjar mina barn skolan, lite pirrigt i deras magar! Men samtidigt tycker de att det ska bli spännande. Själv har man  snart jobbat i 2 veckor. Fast jag tycker det känns helt okej, lite skönt med rutiner igen. Så tråkig är jag!!

I går var jag och tjejerna och handlade saker till skolstarten. Det blev 2 nya skolväskor, nya pennfodral ,pennor och sudd. Jag tycker det är jättekul att handla sånt! Till helgen får det bli inköp av gympagrejer.....allt är ju för litet..pust...
Själv behöver jag komma till en frisör, mitt barr ser för hemskt ut nu efter sommaren.

//Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0