lördag kväll!

Idag har det varit en sådan där dag då man inte gör något vettigt....utan tiden bara rinner iväg och helt plötsligt är det kväll!! Mitt liv innehåller inte så värst många dagar av den typen. Jag är helt enkelt för rastlös för det. Men idag upskattade jag det.....faktiskt! Jag fick tom tid att ligga i bikini på altanen och läsa pocket...wow!!

Mina tankar och funderingar just nu är om jag ska ha en 40-års fest eller inte.
Fest eller inte fest det är frågan!!! Jag fyller ju i november.....känns rätt dålig månad med tanke på att julen står och,knackar på dörren. Eller vad tror ni? Kommer ni? Har gemene man tid med detta i nov? Spontant skulle jag vilja ha en dunderfest med alla gamla och nya vänner!!! hmmmmtål att tänkas på och framför allt -räkna på!!!!!!!!!!!!

Här kommer lite bilder från i somras
Kram kram och en extra kram till dig Gudrun som är flitig att läsa min blogg...Tack!! Saknar dig!!!





När vi var på Bohus Malmön hos John och Anna.






Syrrans barn och mina 2 och Patrik spexar i GBG ( "utflykt" i Trädgårsföreningen, avenyn mm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0