sommaren kom på besök!!

Wow vilken värme som bara kom och fullständigt slog knock-out på mig och min vita kropp!!! Jag och Patrik grejade lite i trädgården  först, bland annat tog bort 2 vinbärsbuskar. Det blev jättebra! Sedan belönade vi oss med en god fikakorg vid Smarholmens klippor för att sedan åka in till Gbg och checka in på hotell Scandic. Klockan 19.00 var vi på plats på Babar , underbar restaurang på avenyn. Vi hade en helkväll och rådde om varandra...ATT rekommendera!
Barnen var hos farmor...eller rättare sagt farmor bodde hos Lasse eftersom han är ute på sjön i dryga 2 månader.

Idag har vi sett Gry spela säsongens första fotbollsmatch...oavgjort...Gry la målet..stolt mamma som tjoade!! Gry är en riktig slitvarg på plan, helt fantastiskt att se.

Nu lite Smarholmen bilder...och Patrik den galningen badade!!, lite hotellbilder mm.

Kramizzzz









                                       







                               




Kommentarer
Postat av: Gudrun

Oh, shit du har träffat en vinterbadare! Det är ruskig kontrast till en landkrabba som jag som vill ha 25 gradigt vatten innan jag går i...hehe...

Men vad härligt ni verkar haft. Hoppas vi ses snart! Kram!

2009-04-27 @ 10:05:34
URL: http://honky-tonkers-guns.blogspot.com/
Postat av: jannike

Hallå där bruden!! Hoppas allt är bra med dig.Här i light valley är allt som vanligt.Saknar dig och hoppas på en träff i sommar.

Kramis /// Jannike

2009-05-06 @ 15:53:40
URL: http://jannikedj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0