Hmmm fungerar icke!!

Tyvärr får jag inte datan att ta emot min video...jag ska snickra lite på det så får vi se om det kommer i dagarna!
Jag måste berätta om i fredags ...personalfesten...Fast jag måste börja från början: Vi (jag och min kombatant Maggan startade kl 15.00 hos henne med lite skumpa, brie painriche...lite ducsh, sminkning och massa tjöööt. Sen gick vi ner till stan (hon bor centralt) till ett ställe som heter Rumpan bar. Där mötte vi upp de andra i arbetslaget plus våra vänner från elevhälsoteamet. En timme senare var vi på festen. Där var det mingel, mat, tävlingar (så ska det låta) dansbingo...16 danser snabbast...puh!! Trevligt och kul!! Men det är alltid bäst innan!! Jag trivs väldigt bra med Maggan och EHT...givande utbyten av varandra.
Så var det med det!!  Tjing tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0