Fredagkväll!!

Hej!!

Jag tror att min nya giv i bloggandet får bli varje fredagkväll!! Det känns som om det är det mest relevanta. Idag fick man påsklov, välbehövligt!
Pappa Lasse är på sjöpraktik, vilket betyder att han kommer hem i början av juni. Så nu är det en effektiv period med läxor, aktiviteter, taxi och allt som hör till! Någon längre stund över åt mig själv ryms inte nu. Nu har jag 8 minuter på mig att blogga, sen vill barnen att jag ska se på talang tillsammans med dem. Och det vill ju jag oxå..lite mys i soffan är kanon en fredagkväll.

På jobbet är jag mitt i ett förändringstänk...jag har så mycket tankar om förändringar och förbättringar. Hela min lediga tid går åt att fundera, spåna, läsa och reflektera. Jag gillar att vara där mitt i....samtidigt som det tar tid och energi. fast det är ju jag....jag är ju energi...fast ibland lågenergi!!! Även om det hör till de mer ovanliga tillståndena.

Oj nu är klockan åtta...kram och hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0