Caroline af Ugglas!!!



Vi var på Kungsmässan i lördags och vips så märkte vi att Ugglas skulle komma och uppträda. Det ville tjejerna se och jag oxå...jag tycker hon är asball! Där stod vi längsta fram och blev helt tagna av denna lilla kvinna som bara når ut till publiken och booom!! rakt in i hjärtat!! Vilka texter och vilken naturlig jordnära tjej!! WOW! Gry och Nora ville såklart ha autograf och vi köpte skivan med signatur och så fick mamma ta denna bild!!

Ni fattar nu va att jag lyssnar och läser texten och blir sådär härligt djup!! Hon är grym!! Förresten det sa jag till henne att hon var!!

Här kommer en inspelad video från min mobil ...lyssna och njut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0