En vanlig morgon.....

Godmorgon....ännu en skön morgon då jag slipper höra min mobil alarmera för uppstigning. Höstlovet är bara så ljuvligt...precis när man behöver det. Jag läser en bok som vi ska redovisa i skolan som jag måste rekommendera. "Kärlek och stålull" heter den av Lisbeth Pipping och handlar om hur det är att växa upp med en utvecklingsstörd mamma.En väldigt smärtsam men samtidigt varm bok som inte lämnar någon oberörd. Läs den!! Det blir ett kort inlägg idag men avslutar med ett stulet citat från "frukostägget" i Kba-posten: "Fördelen med att prata med någon i telefon är att man inte blir störd av att det ringer!" //Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Va kul att du har börjat blogga. Jag älskar att läsa andras funderingar.

Kram

Pernilla

2008-10-30 @ 16:00:33
Postat av: Anette Hartlin

Hej hopp hjärtat!



Jag är djupt imponerad av din nystartade blogg och blev sugen på att läsa boken du rek, bara den är mer hoppfull än "Inga händer inga kakor"....



Pusspuss Nettan

2008-10-31 @ 13:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0