Trött men nöjd efter helgen!!

Hej hej....nu har det tyvärr gått några dagar sedan jag skrev men vips vad fort helgen gick. Jag blev ju ett år äldre i lördags och min härliga kärlek överraskade mig med en resa till Malmö med hotellövernattning på anrika Scandic kramer från 1875 i sviten!!! Han skämmer bort mig....och det är bara såååå härligt när han gör det. (TACK igen, Patrik om du läser) Tänk jag tycker det känns lite Europa när man är i Malmö. Det är något visst över den staden, människorna och hela atmosfären. Jag gillar också det platta landskapet, tankarna får bli fria och jag blir kreativ. En kollega till mig tycker precis tvärtom, hon gillar djupa skogar a la småland, då går hon loss.....ja det är väl härligt att vi är så olika. Nu ska jag gå en trappa upp och sussa, min hund Egon snarkar redan i sin hundbädd här bredvid datan. Hans snarkningar gör mig trött. Godnatt och kram kram Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Jannike

Hej gumman och grattis i efterskott!!

Bara så du vet så glömde jag inte bort din dag....jag ringde faktiskt men inget svar.

Vad kul att ni kommer upp i jul.Hoppas vi hinner träffas nånting.PÅ fredag kommer Annsofie hem till mig på lite god mat&vin.Önskar att du va med å!!

Puss

2008-11-12 @ 20:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0