tända ljus och mys!!

Vart tog den här veckan vägen? Ibland går tiden så fort så jag hinner inte registrera eller reflektera och framför allt inte blogga!! men jag har läst min härliga vän jannikes blogg och hon är såååå flitig så det förslår. Jag blev så avundsjuk när hon berättade om sin middag med vår gemensamma vän Annsophie. Jag saknar mina kära vänner så mycket. 70 mil är alldeles för långt borta..snyft snyft.. Den här kvällen har endast räckt till för läxor, mat och disk. Alla mina tre hulliganer hade läxor som skulle göras, spanska, matte och engelska. Spanska är roligt att förhöra Filip på för det uppdaterar mina gamla ringrostiga kunskaper i espanol.... matten på tösernas nivå klarar jag fortfarande även om mellanled inte direkt är min favorit!! i Engelskan har jag kört in både Gry och Filip på glosboken.se....guuuud vad bra den sidan är. Kvällens läxtips !! Nu står min lilla hund här nedanför mig och gnyr lite sådär ni vet...han vill gå ut på den sista kvällsrundan, jag har ingen lust för det blåser så "ini bomben" här(ovanligt va?) Efter den snabba effektiva hundrundan finns det ingen tid kvar till mig för då måste jag sova för att vara pigg i morgon. Vi ska faktiskt ha studiedag på skolan med start på facklan (bio i Kba) med en föreläsning om språkbruket. Det tycker jag är jätteintressant. Ja jag vet att jag varit sämst på bilder men det kommer till helgen, må gott//Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0