Tack, tack, tack, tack!!

Ja ja ja jag vet att det var några dagar sedan jag bloggade, förlåt mig!! Men den här helgen har jag knappt varit hemma så tiden var knapp. Jag har varit i Floda hela helgen hos Patrik. Jättemysigt!! Men så glad och överraskad jag blev över era kommentarer på min blogg, så positiva!!. Ni är underbara. Jag är glad att ni finns mina vänner. Det värmer så gott här inne. Du Nettan (om du läser) låna boken och läs den!!Om du hinner. Min vänninna har fler timmar på dygnet än vi andra, förstår ni. Hon är min hjälte, kram på dig!! Jannike, jag följer din blogg varje dag..härligt, vad Love är vuxen nu , hjälp var tar tiden vägen? Du Pernilla, starta en blogg...du är en intressant person. Idag hann jag knappt sätta ned foten på skolan (jobbet) så var dagen slut. Jag har varit i köket hela dagen och lagat mat och bakat....puh. Det var första gången som jag åt en rulltårta som såg ut som en splashad gris a la dob...förlåt men så blir rulltårtor om man inte vispar ägg och socker pösigt utan bara rör ner allt......vi skrattade gott tillsammans....men den var söt och god. Fast han som rörde smeten åt den med kniv och gaffel...kanske det säger mer...... Jag avslutade dagen med ett härligt och givande samtal med "nyfunnen vän/kollega". Tack för att du är du. kanonbra lyssnare, har alltid goda råd att ge och är så himla dukrig i sin proffession, I am impressed!! Tjing Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0