Söndagkväll!!

Hej igen!
Så har då en helg åter passerat. Helgen var lugn och skön..ja även jag kan tycka om när det är lugnt!!! Även min energi sinar emellanåt....även om det är sällan!!
Patriks bror och hans fru bjöd på god middag i lördags. Gud vad vi åt gott..tack! Lammytterfilé när den är som bäst, mums!
Idag har jag plockat fram adventsljusstakarna och testat dem och satt ljusslinga i häcken framför huset, bara förberett så det bara är att trycka på knappen på söndag!! Ingen tjuvstart här inte!!

Detta år kommer julen på hos oss börja tidugt, granen kommer att tas in och kläs i början av december. Grannarna kommer nog tycka jag är galen. "Titta hon den nyinflyttade från norrland, redan klädd gran....konstig typ.." eller nåt!? men vi vill ju njuta av julmyset innan vi tar tåget upp till min älskade syster , mamma och svåger. Jag längtar tills vi kliver av tåget på Ljusdals lilla perrong och får andas in den friska luften och komma hem till jordens finaste och gästvänligaste och varmaste hem. Min systers hus...I love it!

Nu har min goding bytt mina däck till vinterdäck och han har precis kommit in. Han är iskall ...stackars sate!! Nu ska jag pyssla om honom med täcke i soffan och massor med tända ljus och en varm omhuldande famn.....till Davincekoden på tv 3.

tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0