Några rader bara

Hej! Jag var på väg upp i sängen men tvärstannade vid datan och tänkte: "några rader bara". Har en dag med utvecklingssamtal i skolan i morgon så jag vill ju vara pigg och alert i tankarna då, så det blir en tidig kväll (tidig för mig är i sängen 23.00) Jag ville bara uppmana alla att tänka till en extra gång nu inför jul. Ge något till någon som behöver det mest. Skänk något till de välbehövande, barnsjukhus, skaffa ett fadderbarn, frälsningsarmén, faktumförsäljaren, din ensamme granne bara du ger något till den/dem som behöver det. Ingen kan göra allt men alla kan göra något.......Det tycker jag är viktigt, livsviktigt!! Godnatt och kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0