Livet i Fagervik och livet i Vallda!!

Måndag kväll och klockan springer iväg....hm 23.28 redan...ska bara skriva några rader. Det är en skön känsla att bara skriva av sig lite innan man sluter sina ögon.
Idag kom barnen till mig (eller rättare sagt jag hämtade dem på fritids) efter deras helg hos pappa. Det är en lika underbar känsla varje gång att komma in på fritids och mötas av två glada töser som kommer springande och ger mig världens dunderkram. Då vill man frysa tiden och bara stannakvar i den ljuva bubblan. Sedan kommer man hem till hebergsvägen och sätter nyckeln i låset då möts man av en glad och kramgo kille (Fille ..snart 13) tänk vad barnen kan göra så man blir varm och lycklig.Jajajjaja visst vet jag att det likväl kan inträffa en kraftig polarisering!!!! Men just idag surfade jag på den goooooa vågen.

Livet i fagervik var det ja....Jag och tjejerna tittar alltid på det tillsammans. Visst är det soft och härligt? jag gillar det skarpt. Idag blev ju Johan rörd till tårar...han var begåvad med eq ändå :) Jag tycker han och Annika är en perfekt kombination för att bli lyckliga tillsammans. Jag tror nämligen att det är bra att man i en relation har egenskaper som kompletterar varandra. Jag tror inte det är bra att man är för lika. Rent spontant så är jag sååå glad att min "särbo/kärlek"är den lugne, metodiska, tålamodssinnade personen ....för det glömde nog han där uppe att begåva mig med!!!!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0