Härlig lördag!!

Hej!! Idag så har det varit en skön, rolig och behaglig lördag. Larmet (läs Nora)gick 08.00...då var min lilla ängel utsövd och piggelin. Hon kom genast in till oss och väckte patrik och började berätta för honom om sin dröm. Där låg vi och småsnackde lite och njöt av samvaron.Sedan kom ängel nr. 2 in och tog plats i sängen.Men den ängeln ville inte snacka utan mer snarka!! Där låg vi = Jag, patrik, Nora, Gry och hundarna Egon och Nelli.Jättemysigt tycker jag! Filip sov hos en kompis så den ängeln uteblev tyvärr. Klockan 10.00 började Noras dans i Kba så vi åkte in. Medans Nora dansade så gick jag och Gry på stan och fönstershoppade (det är en ekonomisk sport!!)Det är så kul att gå på stan tillsammans, hon lilla Gry har blivit så stor nu och medveten. I kväll har vi varit på middag hos våra kära vänner Kristina och Håkan. Där blev vi bjudna på en härligt god viltgryta. Mums vad god den var Kristina..Tack! Fast det var lite "meckigt" med det ekologiska köttet!!!!!Men det blev kanoooon.Det är så nice att var hos vänner och äta tillsammans och hinna tala med varandra....utan att bli avbruten. Tack för att ni är ni!! Nu sover töserna men Filip är vaken och donar. Jag ska snart sova men det är så mysigt att bara skrota här hemma och njuta av lugnet och ostkrokarna!! Tjing tjing//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0