SNÖ I LJUSDAL.....HURRA!!

Pratade precis med mamma och hon sade att det hade snöat rejält "hemma". OOOPS vad glad jag blev när hon berättade det för jag längtar så efter den årstiden som kallas vinter och är vit liksom. Här i GBG har vi blivit snuvade på den årstiden för från himlen här nere kommer bara regn och det är bara den grå kulören som orkar titta fram!!

Därför ska det bli extra kul och skönt att åka upp till min hembygd över jul och bara insupa atmosfären och ladda batterierna. Barnen är så längtansfulla och kryssar i almenackan varje dag som passerar. De längtar såååå mycket upp ...det gör mig varm i själen. Det enda som drar ned det hela är att jag och min underbare Patrik firar julen på varsitt håll...men men ,så är det denna jul, men det är den sista som firas så.

Nu ska jag ringa min "särbo" och kvällssnacka" som vi alltid gör. I morgon sover vi ihop igen...härligt! Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0