sista veckan på jobbet detta år!!!

Jaha så är man nu här...den sista veckan på jobbet 2008, känns precis lagomt att få lite jullov. terminen har varit intensiv men otroligt rolig. Jag gillar min arbetsplats skarpt!!

I helgen har jag haft gäster (fre, lör och sön!!)I fredags var min vänninna Petra med barn och förgyllde min kväll med tacos, vinoch idol!! JA! Kevin vann ...eftersom han var bäst, han är redan en stjärna. Kvällen var jättemysig. Jag är glad över att jag har en sådan varm och omtänksam vän.

I lördags kom Patrik med sina 2 barn (barn och barn....15 och 19 år!!) Rebeckas kille, Patriks mamma och bror med fru och barn. Vi drack glögg, åt 2-rätters och umgicks....supermysigt. Jag är ju en sådan översocial människa så jag gillar när de är mycket folk omkring mig. Patriks familj/släkt är fina och jordnära människor som ger mig harmoni. tack för att ni finns!!

I söndags kom min äldsta  och bästa göteborgskompis Nettan med familj. Vi har båda fyllt år så vi skämde bort varandra med presenter...åh vad det är kul att få presenter!! jag fick en jättefin stickad tröja och ett par vackra rosa örhängen. Nettan köper alltid så fina presenter till mig. Hon har den rätta feelingen!! Glad att vi äntligen fick tillfälle att träffas, i har nämligen försökt i några månader.....men vi båda är ju ibland mer upptagen än självaste presidenten....(känns det som...)

I kväll ska jag på Grys spännande julpjäs i skolan. Det ser jag fram mot. Jag älskar att gå och se på barnens föreställningar/uppvisningar, man blir så varm i själen och hjärtat!

 Lycka till ikväll Gry!!

Kommentarer
Postat av: Gudrun

GOTT NYTT ÅR 2009!

Nu tar vi nya tag, kram

Gudrun

PS. Har ju en blogg också som jag aldrig skriver i, men ska försöka skärpa mig lite med det...DS

2009-01-02 @ 11:11:48
URL: http://honky-tonkers-guns.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0