Lucia

Då var denna luciadag över. Jag har haft middag här hemma och njutut av den sociala biten....som jag är väldigt bra på....jag menar att jag trivs med att ha många nära och kära omkring mig, att äta gott, dricka  och samtala! Patrik och hans två barn med respektive, moder och broder med familj var här och förgyllde min och min 3 barns lucialördag. Nu är klockan jättesent och jag sitter här vid datan och det är faktiskt jätteskönt!!
Nora sover med "bonuskusinen" gry har somnat i soffan och Filip lanar med sin granne här hemma på sitt rum. Och endast tomten är vaken!!!!!! Så känns det...När man i min värld har 190 omkring sig för jämnan så njuter jag och försöker ta vara på den tysta ensamma stunden som infaller lite hipp som happ. Den stunden ger mig ny energi  och är jätteviktig! fast jag ibland får färre timmars sömn! Ja dessa underbara barn....det är väl tur att de ger 1000 ggr mer än de tar!!

Just idag har jag en sådan längtan till Ljusdal! tror det beror på att jag och syrran snackade i telefon idag. Hon berättade ivrigt om den härliga vintern som kommit till dem och gav dem glädje och vinterkänsla! då kände jag bara att DÄR vill jag vara NU! 9 dagar till så  är vi där!!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0